سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از سردیس سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در زاهدان

مراسم رونمایی از سردیس حاج‌قاسم سلیمانی در گلزار شهدای زاهدان برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  

مصطفی سیاسر رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان  گفت: این مراسم در قالب برنامه هنری کاروان «روایت حبیب» برگزار شده است.

مصطفی سیاسر گفت: هنر نافذترین ابزار برای انتقال مفاهیم و پیام است و ما بر خودمان می‌بالیم که در بستر ناب‌ترین فرهنگ متولد شدیم که مفاهیم و معانی نابی برای انتقال به زبان هنر دارد.

رئیس حوزه‌هنری استان افزود: کاروان هنری روایت حبیب سعی دارد که ابعاد شخصیتی حاج قاسم که انسان تراز انقلاب است را به تصویر بکشد.

وی ادامه داد: کاروان هنری روایت حبیب به دنبال اینست که این پیام‌ها را به‌واسطه هنر و با زبان تئاتر، موسیقی، سرود و سایر فرم‌های هنری انتقال دهد و مفاهیمی که با زندگی سردار پیوسته است را منتقل کند.

سیاسر بیان کرد: این مراسم اولین برنامه از برنامه‌های کاروان روایت حبیب است و فردا نیز در پارک مهرشهر زاهدان مراسمی با برنامه‌های مختلف از جمله تئاتر، موسیقی، نقالی و سرود برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: نمایشگاه تجسمی عکس و پوستر چهارم دی‌ماه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد و ۸۰ عکس و پوستر در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

رئیس حوزه‌هنری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: چهارم دی‌ماه نیز در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان نقش حاج قاسم در تامین امنیت و نیز رابطه ایشان با حاج قاسم میرحسینی روایت خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.