سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۱ پزشک متخصص و فوق تخصص به کادر درمان شوشتر اضافه شدند

 رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: ۲۱ پزشک متخصص و فوق تخصص جدید برای ارایه خدمات در شهرستان و حوزه‌های تابعه به این دانشکده اضافه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مجتبی کلانتر  رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: براساس تقسیم بندی و نیاز بیمارستان‌های تابعه این دانشکده، ۳ پزشک متخصص در بیمارستان الهادی (ع) و ۱۷ پزشک متخصص و یک پزشک فوق تخصص  در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) و کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی مشغول به کار خواهند شد تا جمع کل پزشکان متخصص و فوق تخصص در شهرستان به ۸۱ نفر برسد.

او افزود: این متخصصین در رشته‌های پزشکی هسته ای، رادیولوژی، جراحی چشم پزشکی، جراحی عمومی، قلب و عروق، بیماری‌های داخلی، اورتوپدی، پوست، مو و زیبایی، مغز و اعصاب، روانپزشکی، پاتولوژی (آسیب شناسی)، اطفال، بیهوشی و زنان، زایمان و نازایی و همچنین فوق تخصص گوارش و کبد هستند و قرار است به مردم شهرستان ارائه خدمت نمایند.

کلانتر اضافه کرد: کمبود پزشک متخصص در شهرستان وجود ندارد و سعی کرده ایم تمامی امکانات را در اختیار این پزشکان قرار دهیم تا این عزیزان هیچگونه مشکلی برای اقامت در شهرستان و ارائه خدمات به مردم نداشته باشند.

رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر ادامه داد: در سال‌های اخیر با حمایت‌های نماینده مردم شهرستان و پشتیبانی وزارت بهداشت و بدلیل رشد فزاینده زیرساخت‌های حوزه سلامت شهرستان شوشتر، امکاناتی که دانشکده در اختیار پزشکان قرار می‌دهد و همچنین پرداختی‌ها منظم‌تر نسبت به سایر شهرستان ها، پزشکان متخصص و فوق تخصص نسبت به حضور در شهرستان شوشتر ترغیب شده اند.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم با همکاری آحاد مردم و مسئولین شهرستان، این روند توسعه همچنان ادامه داشته و بهبود کیفیت خدمات دهی به مردم را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.