سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷ هزار مورد جهیزیه و لوازم خانگی به مددجویان کمیته امداد بوشهر تحویل شد

معاون کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: در قالب کاروان فاطمی ۷ هزار مورد جهیزیه و لوازم خنک‌کننده، گرمازا و مخزن آب به مددجویان استان بوشهر تحویل داده شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید باجلان معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی کشور در بوشهر گفت: به مناسبت ایام فاطمیه و در  قالب کاروان فاطمی ۵۰۰ فقره جهیزیه به نوعروسان و ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه لوازم ضروری خنک‌کننده، گرمازا و مخزن آب به مددجویان استان بوشهر تحویل شد.

او افزود: پارسال با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت لوازم خانگی شامل ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان با قیمت در کارخانه‌، از تولیدکنندگان داخلی خریده شد تا با آن‌ها حدود ۳۰ هزار فقره جهیزیه تهیه شود.

معاون کمیته امداد امام خمینی افزود: در استان بوشهر هم ۵۰۰ مورد جهیزیه توزیع شد و تا پایان سال همه زوج‌های این استان اقلام جهیزیه را تحویل می‌گیرند.

باجلان گفت: همچنین به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان دستگاه‌های خنک کننده، شامل ۵۵ هزار دستگاه کولرآبی و ۲۴ هزار کولرگازی تحویل مددجویان شده که سهم استان بوشهر حدود هزار و ۵۰۰ کولرگازی است.

به گفته او، حدود ۴۷ هزار بخاری گازی نیز در اختیار مددجویان قرار گرفته است که در مناطق بدون گاز، متناسب با شرایط منطقه وسیله گرمازا تهیه شده است.


بیشتر بخوانید


باجلان افزود: در مناطقی که مشکل آب وجود دارد، حدود ۱۰ هزار مخزن ذخیره آب برای مددجویان تهیه شده که یک پنجم آن یعنی ۲ هزار مخزن  سهم استان بوشهر بوده است و امروز تحویل داده می‌شود.

او ارزش کالاهای اهدایی به مددجویان کشور را بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد که سهم استان بوشهر ۴۸ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
زهرا موسوی مفید
۱۹:۵۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
من پدر ندارم و نه خونه داریم نه پول هیچ نداریم ازدواج هم کردم ندارم جهیزیه بخرم از کمیته امداد امام خمینی کمک میخوام