سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بودجه در شهرستان‌ها با نگاه عادلانه و بدون تبعیض انجام می شود

استاندار همدان گفت: توزیع بودجه در شهرستان ها با نگاه عادلانه و بدون تبعیض انجام شده و شهر‌های محروم در اولویت قرار خواهند گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه توزیع بودجه در استان بدون هیچ تبعیضی خواهد بود و شهر‌های محروم در اولویت قرار خواهند گرفت، بیان کرد: آنچه به عنوان بودجه ۱۴۰۱ ارائه می‌شود قطعا سازمان برنامه و بودجه استان نیز آنالیزی خواهد داشت و تلاش می‌کنند که حداکثر استفاده را از بودجه داشته باشیم.

او ادامه داد: بودجه‌ای که دولت سیزدهم تدوین کرده ویژگی‌های خوبی از جمله اصلاح ساختار بودجه، ارتقای سرمایه‌گذاری و اشتغال، تحقق منویات رهبری در عدالت محوری دارد و ما در استان بدون هیچ تبعیضی آن را دنبال خواهیم کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه باید به محروم‌ترین‌ها بیشتر توجه کنیم، ادامه داد: ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت در استان‌ها امری بدیهی است و توجه به ظرفیت‌های شهرستان‌ها مهم است.

او اضافه کرد: پرداخت‌های عادلانه پرسنلی مورد توجه ویژه قرار گرفته است و توسعه صادرات و افزایش پلکانی حقوق کارکنان نیز مدنظر قرار دارد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.