سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتفاع برف در گردنه‌های مهاباد به بیش از ۴۰ سانتی متر رسید

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: ارتفاع برف در گردنه‌های مواصلاتی این شهرستان به بیش از ۴۰ سانتی متر رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: ارتفاع برف در گردنه «زمزیران» در محور مهاباد - سردشت بیش از ۴۰ سانتی متر و در گردنه‌های «جواله‌رشان» در همین محور و گردنه «قره‌بلاغ» در جاده مهاباد - بوکان به بیش از ۳۰ سانتی‌متر رسیده است.

خادمی گفت: هم‌اکنون ۵ تیم برف روبی در همه محور‌های مواصلاتی و جاده‌های این شهرستان مستقر بوده و راهداران به صورت شبانه روزی در چندین نوبت اقدام به برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده‌های این شهرستان کرده‌اند.

وی به رانندگانی که قصد تردد در جاده‌ها و گردنه‌های برف گیر این شهرستان را دارند، توصیه کرد وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل ایمنی زمستانی مجهز و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: هم‌اکنون علاوه بر راهدارخانه مرکزی، چهار راهداری در روستا‌های کیتکه (گردنه جواله‌ره‌شان)، کله‌گاوی (گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره‌بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) فعال است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در مسیر‌های کوهستانی را دارند، خواست که قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.