سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم لیگ برتری بانوان بدمینتون البرز:

البرز با کمبود سالن بدمینتون مواجه است

سلامت گفت: بدمینتون کاران البرزی به صورت جدی با کمبود سالن برای تمرین و برگزاری رقابت‌ها مواجه هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، لیلا سلامت،  سرمربی تیم لیگ برتری بانوان بدمینتون البرزگفت:  بدمینتون بانوان در این استان به صورت جدی با کمبود سالن برای تمرین تیم ها و برگزاری رقابت ها مواجه است.

سرمربی تیم لیگ برتری بانوان بدمینتون البرز افزود: امسال تیم لیگ برتری بانوان بدمینتون  این استان به نام پروتئین ۹۹ در رقابت‌های لیگ برتر شرکت، اما در بین پنج تیم شرکت کننده به مقام چهارمی بسنده کرد.

او گفت: مهم‌ترین عاملی که سبب شد تا تیم نتواند بین سه تیم برتر قرار بگیرد در مرحله اول دیر بسته شدن تیم بود که از تیرماه امسال تمرین‌های تیم لیگ برتری بدمینتون بانوان کار خود را آغاز کرد که زمان زیادی نبود.

سلامت افزود: از سوی دیگر به دلیل نداشتن سالن اختصاصی تمرین‌ها به خوبی انجام نشد ضمن آن که بازیکنان ما زمان زیادی از تمرین و رقابت‌ها دور بودند در نتیجه معلوم می‌شود که ظرف مدت ۶ ماه تیم به نتیجه‌ای که مد نظرش بود نخواهد نرسید.

سرمربی تیم لیگ برتری بانوان بدمینتون البرز گفت: بدون داشتن یک سالن این امکان که بتوانیم برای تیم برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم وجود ندارد، این در حالی است که این مشکلات همیشه در این استان وجود داشته و است.

انتهای پیام /ر.ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.