سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان بدره خبر داد؛

نقش موثر اصحاب رسانه در جلب اعتماد افکار عمومی

سرهنگ بیگی گفت:رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین پلیس و مردم دارای پتانسیل بالایی برای پیشبرد اهداف فرهنگی و آگاه سازی مردم هستند و در این راه نقش ممتاز و اثرگذاری در جلب اعتماد افکار عمومی برعهده دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ محمد زمان بیگی فرمانده انتظامی شهرستان بدره ، جایگاه رسانه و خبرنگاران را بسیار حساس و مهم قلمداد کرد و گفت: از وظایف اصلی خبرنگاران ایجاد پل ارتباطی مردم با پلیس است که امیدوارم اصحاب رسانه، پلیس را در جهت خدمت رسانی برای امنیت جامعه بیشتر یاری نمایند.

او دو مقوله احساس امنیت و حفظ آرامش جامعه را رسالت مهم رسانه دانست و تاکید کرد: خبرنگاران و روزنامه نگاران در انتشار اخبار و گزارش‌های خود باید به این دو مقوله توجه ویژه و خاص داشته باشند.

او در بخش دیگری از سخنان خود رسالت رسانه‌ها را در آگاه سازی مردم جامعه بسیار مهم برشمرد و افزود:امروز رسانه توانسته است جایگاه خود را در تاثیر گذاری بر افکار عمومی مردم به اثبات برساند و هیچ رویداد یا اتفاقی نمی‌تواند بدون استفاده از رسانه‌ها حرف خود را به گوش دیگران برساند و بر این اساس رسانه به عنوان ابزار موثری برای آگاه سازی شهروندان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.