سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸سال استان سمنان آغاز شد

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در اطلاعیه‌ای آغاز تزریق دز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸سال در مجموعه شهر‌های زیر پوشش این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در اطلاعیه صادر شده روز پنجشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آمده است: همه افراد بالای ۱۸سال که سه ماه از دریافت نوبت دوم واکسن کرونا آن‌ها می‌گذرد، می‌توانند در شهر‌ها به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و در روستا‌ها به مراکز خدمات جامع سلامت روستایی محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به دریافت نوبت سوم واکسن خود اقدام کنند.

این روابط عمومی افزوده است: با توجه به ورود نوع جهش یافته ویروس کرونا موسوم به اُمیکرون، تزریق ۲نوبت واکسن کافی نبوده و برای ایجاد ایمنی بیشتر باید نوبت سوم تزریق شود.

این روابط عمومی همچنین خطاب به افرادی که هنوز در دریافت واکسن خود دچار تردید هستند، تأکید کرد: کاهش تعداد مراجعه‌ها به مراکز نمونه گیری کرونا و بیمارستان‌ها خود گواه بر تأثیر بدون تردید واکسیناسیون است؛ بنابراین از این افراد دعوت بعمل می‌آید ضمن مراجعه به مراکز واکسیناسیون، ابتدا پاسخ علمی کارشناسان بهداشت را در خصوص ابهامات و شبهات بی اساس در مورد واکسن دریافت کرده و سپس واکسن مورد نظر خود را تزریق کنند.

شهرستان‌های سمنان، گرمسار، آرادان، سرخه، مهدیشهر و دامغان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هستند.

انتهای پیام / ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.