سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه ۱۲۰ روستای آذربایجان‌شرقی بسته است

معاون راهداری اداره کل راهداری آذربایجان‌شرقی گفت: به علت بارش برف و کولاک راه ۱۲۰ روستای استان بسته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رسول زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: تردد در تمامی محور‌های ارتباطی به صورت عادی در جریان بوده و  در محور کلیبر به اهر بارش برف گزارش شده است.

وی با اشاره به بسته بودن ۱۲۰ جاده روستایی در شهرستان‌های هشترود و چاراویماق، گفت: دیروز تا آخرین ساعات شب کولاک بود لذا هم اکنون با فروکش کردن کولاک، همکاران ما به همراه امکانات و تجهیزات در راه‌های روستایی مشغول برف روبی هستند و تلاش می‌شود راه ارتباطی این روستا‌ها هرچه سریعتر برف روبی و بازگشایی شود.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هم اکنون راه‌های اصلی و فرعی باز بوده و هیچ مشکلی در تردد وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در گردنه‌ها کولاک حاکم است و به خاطر وزش باد جاده‌های این منطقه لغزنده است بر این اساس مسافران حتما مجهز به زنجیر چرخ بوده و با سرعت کم رانندگی کنند.

وی یادآوری کرد: به دنبال بارش‌های روز‌های پایانی هفته گذشته، ۹۵۰ کیلومتر-باند از راه‌های استان توسط گروه‌های راهداری برف روبی و در این عملیات ۱۳۰ تن مخلوط نمک و شن استفاده شده و به ۷۸ مسافر و کاربر جاده‌ای در استان از سوی راهداران کمک رسانی شده است.

رسول زاده به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگو است در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.