سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاخیر بیش از ۱۰ هزار باغملکی برای دریافت دُز دوم واکسن کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: ۱۰ هزار و ۳۹۱ نفر از افراد بالای ۱۲ سال شهرستا ن برای تزریق نوبت دوم واکسن کرونا مراجعه نکرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: با تلاش و همت همکاران حوزه بهداشت، پوشش نوبت اول واکسیناسیون کرونا در این شهرستان به بیش از ۸۲ درصد و پوشش نوبت دوم واکسیناسیون به بیش از ۶۷ درصد رسید.

او افزود:  همچنین پوشش نوبت اول واکسیناسیون دانش آموزان بیش از ۹۰ درصد و پوشش نوبت دوم واکسیناسیون دانش آموزان به بیش از ۷۳ درصد رسید، اما موضوع نگران کننده، مراجعه نکردن  ۱۰ هزار  و ۳۹۱ نفر برای تزریق دُز دوم است.

جاودان جاده اضافه کرد:  مردم عزیز باید بدانند دریافت فقط یک دُز، یعنی هیچ واکسنی تزریق نکرده اند. از همه این افراد درخواست می‌شود در اسرع وقت واکسیناسیون خود را تکمیل نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک ادامه داد: ‏با توجه به احتمال گسترش سریع و انفجاری سوش اُمیکرون، افرادی که یا واکسن نزده اند و یا یک دُز تزریق واکسن داشتند، بیشتر از افرادی که هر دو دُز یا سه دُز واکسن خود را دریافت کردند در معرض خطر خواهند بود.

این مقام مسئول در ادامه گفت: احتمالا در روز‌های آینده تخت‌های بیمارستانی بوسیله کسانی پر خواهد شد که واکسن نزده اند یا واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند.

جاودان زاده در پایان از کلیه افراد بالای ۱۸ سال خواست در صورت گذشت ۳ ماه از دریافت نوبت دوم، حتما برای تزریق نوبت سوم اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.