سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۵۰ درصدی آمار گازگرفتگی در اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: فوت ناشی از مسمومیت با گاز CO در هشت ماهه ابتدایی امسال برابر با ۲۹ نفر بوده که با افزایش ۵۰ درصدی همراه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی سلیمان‌پور مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص آمار گازگرفتگی هشت ماهه ابتدایی امسال گفت: فوت ناشی از مسمومیت با گاز CO در امسال  برابر با ۲۹ نفر بوده که از این تعداد هفت نفر خانم و ۲۲ نفر آقا بودند. این آمار در هشت ماهه اول سال گذشته برابر با ۲۰ نفر و شامل یک خانم و ۱۹ آقا است که مسمومیت ناشی از گاز CO امسال  حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در هشت ماهه اول امسال ۴۰ نفر، هفت خانم و ۳۳ آقا دچار غرق‌شدگی شدند که این تعداد در هشت ماهه ابتدایی سال گذشته ۶۳ نفر شامل ۱۶ خانم و ۴۷ آقا بوده است. نسبت به سال گذشته با کاهش ۳۶.۵ درصدی غرق‌شدگی مواجه بوده‌ایم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص مسمومیت افراد با قرص برنج، گفت: در هشت ماهه ابتدایی امسال ۱۸ نفر، چهار خانم و ۱۴ آقا دچار مسمومیت با قرص برنج شدند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته برابر با شش نفر، یک خانم و پنج آقا بوده است.

وی گفت: فوتی‌های ناشی از سوختگی در هشت ماهه ابتدایی امسال، ۱۲۷ نفر، ۴۹ خانم و ۷۸ آقا است که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۱۲۳ نفر، ۴۲ خانم و ۸۱ آقا بوده و با افزایش ۳.۳ درصدی مواجه هستیم.


منبع:ایمنا

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.