سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان تاکیدکرد؛

تامین آب و اجرای طرح هادی ۲ اولویت مهم در استان سمنان

هاشمی با بیان اینکه اولویت ما برای هر روستا تامین آب و اجرای طرح هادی است، گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام موجود، همواره در کنار دو اولویت اول در دستور کار قرار دارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در جمع مردم روستای مزج از توابع شهرستان شاهرود با بیان اینکه اولویت برای هر روستا تأمین آب و اجرای طرح هادی است، ابراز کرد: در هر سفر شهرستانی تلاش کرده ایمن تا یک یا دو مشکل اصلی روستا‌ها را پیگیری و برطرف کنیم.

وی درباره دیگر اولویت‌های استانداری در خصوص شهر‌ها و به خصوص روستا‌های استان سمنان، افزود: تا اتمام پروژه‌های نیمه تمام موجود، هیچ پروژه جدیدی در استان آغاز نخواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به آسفالت جاده روستا بر اساس توافق انجام شده، اقدام کند، گفت: تاکید ما این است که نوسازی مدارس استان سمنان نیز ضمن سفر به روستای مزج، اقدامات لازم بمنظور مستحکم سازی آموزشگاه ابتدایی این روستا را به انجام رساند.

هاشمی همچنین بیان کرد: مشکلی در احیا و لایروبی قنوات روستایی وجود ندارد و اعتبار لازم برای انجام این مهم تأمین خواهد شد.

وی در خصوص مشکلات روستای جیلان (در جوار روستای مزج) با بیان اینکه پروژه اتصال فیبر نوری و همچنین بهسازی جاده روستا با مشارکت و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط انجام خواهد شد، گفت: بحث افزایش دبی چاه آب در روستای جیلان در کمیسیون تخصیص آب استان مطرح خواهد شد و در صورت امکان و وجود ظرفیت‌های لازم، نسبت به این امر مساعدت خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: به منظور بهسازی روستای جیلان مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته خواهد شد.

علی اصغر خانی نماینده شاهرود و میامی نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه هدف مسئولان پیگیری مصائب و مشکلات مردم است و لذا همه وظیفه داریم تا نسبت به رفع دغدغه‌های مردم اقدام کنیم، گفت: در حال حاضر هیچ اختلافی در بین بدنه دولت و سایر قوا وجود ندارد و فرصت بسیار طلایی و مغتنمی برای خدمت به مردم ایجاد شده است. وقتی در جایگاه خادمی مردم قرار گرفته ایم باید به فکر رفع دغدغه‌های آنان نیز باشیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: تامین آب ، طرح هادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.