سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق دز سوم واکسن کرونا از سوی ۵ درصد جامعه هدف چهارمحال و بختیاری

تاکنون پنج درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال استان چهارمحال و بختیاری دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌ پزشکی چهارمحال و بختیاری در قرارگاه استانی مقابله با بیماری کرونا با اشاره به مطلوب و کافی بودن ذخیره واکسن در استان گفت: به همین منظور از تمامی افراد گروه‌های هدف استان درخواست می‌شود برای تزریق دُز سوم واکسن علیه ویروس کرونا به مراکز واکسیناسیون این استان مراجعه کنند.

او با اشاره به لزوم واکسیناسیون مرحله سوم علیه ویروس کرونا افزود: تاکنون پنج درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال این استان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت و تزریق کرده‌اند و با توجه به ورود اُمیکرون سویه جدید ویروس کرونا به کشور، تزریق دُز سوم واکسن علیه کرونا ضروری است.


بیشتر بخوانید


جزایری کنترل تردد مسافران خارجی به چهارمحال و بختیاری را مهم اعلام و اضافه کرد: براساس پروتکل ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانش‌آموزان، کادر آموزشی و معلمانی که دُز دوم واکسن علیه کرونا را دریافت نکرده‌اند، نمی‌توانند در مدرسه حاضر شوند.

او ادامه داد: براساس همین دستورالعمل، در صورت ابتلای ۲ دانش‌آموز به کرونا در یک کلاس درس، آن کلاس باید تعطیل شود.

جزایری گفت: در صورت ابتلای یک نفر به اُمیکرون، افرادی که حداقل ۲ ساعت با این فرد در ارتباط بوده‌اند به این سویه مبتلا خواهند شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.