سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حذف محدودیت پذیرش آموزش گواهینامه موتورسیکلت در کیش

محدودیت پذیرش آموزش گواهینامه موتورسیکلت در کیش حذف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،سرهنگ مهدی توانگر ،رییس پلیس راهور کیش گفت: در راستای توسعه طرح ساماندهی موتورسیکلت‌های شارژی محدودیت پذیرش آموزش و ارایه گواهینامه این وسیله نقلیه در کیش برداشته شد.

سرهنگ  توانگر گفت: پیش از این آموزشگاه راهنمایی و رانندگی جزیره در هر هفته ۲ متقاضی رل پذیرش می‌کرد که به منظور سهولت در طرح ساماندهی و قانونمند کردن تردد با این وسیله محدودیت پذیرش برداشته شده است.

او افزود: هم اکنون در این جزیره روند پلاک گذاری موتورسیکلت‌های شارژی در حال انجام است و توصیه می‌شود صاحبان موتورسیکلت‌ها هر چه زودتر نسبت به پلاک گذاری وسیله خود اقدام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کیش گفت: این پلیس در راستای ساماندهی موتورسیکلت‌های شارژی جزیره تسهیلات ویژه‌ای برای متقاضیان گواهینامه رانندگی این وسیله نقلیه اعطا می‌کند.

توانگر گفت: هم اکنون در این جزیره حدود هشت هزار دستگاه موتورسیکلت شارژی وجود دارد که سه هزار دستگاه آن از داخل کشور و پنج هزار مورد نیز از خارج از کشور به این جزیره وارد شده که تمام این دستگاه‌ها در یک بازه زمانی باید احراز هویت، ساماندهی و پلاک گذاری شود.

طبق اعلام پلیس راهور موتورسیکلت‌ها در ۴۰ درصد تصادفات جزیره کیش نقش دارند و در ۲۰ درصد تصادف‌ها نیز از سوی این پلیس مقصر شناخته شده است که انتظار می‌رود با طرح ساماندهی و قانونمند شدن تردد‌ها این نقش کاهش داشته باشد.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.