سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب دو طرح پژوهشی دانشگاه اردکان به عنوان طرح‌های برگزیده کشور

دو طرح اعضای هیئت علمی دانشگاه اردکان از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان طرح‌های برگزیده کشوری انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، به منظور شناسایی و تدوین قرارداد‌های برگزیده دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، دو طرح از اعضای هیئت علمی دانشگاه اردکان از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان طرح‌های برگزیده کشوری انتخاب شد.

با توجه به اهمیت مستندسازی و معرفی دستاورد‌های دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور، دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به شناسایی و تدوین قرارداد‌های برگزیده دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها نموده است.

امسال قریب به ۱۵۰ طرح از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمع‌آوری شده و این مجموعه تحت عنوان کتاب طرح‌های صنعتی برگزیده دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۰ منتشر شده است.

در کتاب طرح‌های برتر دانشـگاه‌ها و پژوهشـگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ دو طرح پژوهشی دانشگاه اردکان با عناوین "مدل‌سازی بیمارستان برکت از لحاظ انرژی" با پژوهشگری مینا علاف‌زاده عضو هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی و طرح "تولید تجاری کنجاله گوار به منظور جایگزینی با کنجاله سویا به عنوان خوراک دام و طیور" با پژوهشگری حیدر مفتاحی‌زاده عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، به عنوان طرح‌های پژوهشی برگزیده انتخاب و در این کتاب به چاپ رسیدند.

مینا علاف‌زاده عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه اردکان دارای دکترای مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی است که دارای ده‌ها عنوان مقاله، تالیف و پژوهش در موضوعات انرژی و بیومکانیک است و حیدر مفتاحی‌زاده دارای دکترای گیاهان دارویی و معطر است و صاحب چندین عنوان طرح تحقیقاتی-فناورانه، ثبت اختراع به همراه تاییدیه علمی، تجاری‌سازی محصولات و تولید دانش فنی در حوزه گیاهان دارویی و صنعتی است و برای دومین سال پیاپی به این مهم دست یافته است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.