سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه ستاد برای انجام معاملات شهرداری در ایذه

سامانه ستاد برای انجام معاملات شهرداری به زودی اجرایی و مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر راه اندازی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد داودی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ایذه گفت: مقدمات زیر ساخت‌های راه اندازی سامانه ستاد در شهرداری ایجاد و بزودی وارد فاز اجرا خواهد شد.

او افزود: اعضای شورای اسلامی شهر ایذه با همفکری و تعامل موافقت خود را با راه اندازی سامانه ستاد اعلام کردند و از این پس کلیه معاملات از جمله مناقصه ها، مزایده ها، خرید و فروش از طریق سامانه ستاد انجام می‌شود.

داودی ادامه داد: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که خواستار انجام معامله هایی، چون خرید، فروش، مناقصه و مزایده با شهرداری ایذه هستند، باید در سامانه مذکور ثبت نام کنند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ایذه اضافه کرد: سامانه «ستاد» یکی از نیاز‌ها و الزامات امروز شهرداری خواهد بود و مهمترین بازوی شفاف سازی در حوزه قرارداد، مزایده، مناقصه، مشارکت و خرید‌های شهرداری است.

این مقام مسئول گفت: برای اولین بار و بمناسبت هفته پژوهش، مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی در جهت دخیل کردن نظر افراد و دستگاه‌های مختلف در روند تصمیم گیری‌ها و همچنین ترسیم افق‌های بلند مدت و تعیین مسیر حرکت شهر، بزودی راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.