سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه برتر توسط پژوهش سرای دانش آموزی معلم البرز

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: پژوهش سرای دانش آموزی معلم این استان به علت فعالیت موثر علمی رتبه اول کشوری را کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: براساس نتایج گفته شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، پژوهش سرای دانش آموزی معلم آموزش و پرورش ناحیه یک کرج موفق به کسب رتبه نخست ارزیابی عملکرد برنامه‌های پژوهش سرا‌های دانش آموزی کشوردر سال تحصیلی گذشته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: ارزیابی عملکرد پژوهش سرا‌های دانش آموزی کشور هر ساله توسط دفتر معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و با تکمیل فرم‌های ۲۳ گانه انجام می شود که پژوهش سرای معلم آموزش و پرورش ناحیه یک کرج موفق به کسب بالاترین امتیاز شد.

قاسمی گفت: پژوهش سرای معلم دارای قطب نجوم، زیست فناوری و دبیرخانه جشنواره جوان و نوجوان خوارزمی است و همه ساله دانش آموزان عضو این پژوهش سرا با کسب رتبه‌های متعدد در جشنواره‌های ملی و بین المللی ابداعات و اختراعات، جوان و نوجوان خوارزمی، چاپ مقالات پژوهشی در نشریات معتبر و ثبت اختراعات می‌باشد.

او افزود: مشارکت و بهره مندی دانش آموزان استان البرز از خدمات و امکانات این پژوهش سرا می‌تواند نقش موثری در هدایت دانش آموزان به سمت فعالیت‌های پژوهشی و همچنین غنی سازی اوقات فراغت آنان دارد.

انتهای پیام/ر.د

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.