سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام‌های دریافتی یکم دی ماه؛

گلایه دانش آموزان از برگزاری حضوری امتحانات / انتظار دنباله دار داوطلبان از برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ یکم دی ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 


سلام، ما داوطلبان کارشناسی ارشد با توجه به خالی بودن ۶ هزار صندلی خالی در دانشگاه ها، تقاضای برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ بر اساس سوابق همانند سال گذشته را از شورای سنجش و پذیرش دانشجوو همچنین سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان نهاد تصمیم‌گیری داریم، لطفا رسیدگی کنید.


سلام، با توجه به شیوع بیماری کرونا مدرسه ما با وجود ۵۰۰ دانش آموز امتحانات را حضوری برگزار می‌کنند، لطفا رسیدگی کنید.


سلام، با توجه به شیوع بیماری کرونا بی نظمی در سیستم نوبت دهی مرکز تعویض پلاک تبریز وجود دارد و ساعت‌ها در صف انتظار کشیدیم، لطفا پیگیری کنید.


سلام، چرا مسئولان ایران‌خودرو نسبت به مشکلات متقاضیانی که ثبت نام برای دریافت خودرو کردند، رسیدگی نمی‌کنند، لطفا بررسی کنید.


سلام، چرا مسئولان برای ساماندهی معلمان و به طور کل فرهنگیان بازنشسته در مناطق محروم و روستایی به عنوان آموزشیار نهضت اقدامی انجام نمی‌دهند، لطفا پیگیری کنید.


 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
سلام،سپاس از درج خواسته های مردم و در ارتباط با برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ که واقعا عجیبه با این همه ظرفیت خالی چرا سازمان سنجش اقدامی نمیکنه!
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۲ دی ۱۴۰۰
با سلام و خدا قوت ، لطفا درمورد ارتقا رتبه حقوقی قشر بازنشسته هم رسیدگی گردد، برخی ازبارنشسته لشکری و کشوری قبل از سال ۹۶ یک رتبه حقوقی عطا شده ترتیبی اتخاذ که بازنشسته بعد از سال ۹۶ هم تسری داده شود باتشکر