سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش در انبار پارلمان رژیم صهیونیستی؛

یک کارمند پارلمان رژیم صهیونیستی به امیکرون مبتلا شد

به دنبال ابتلای یک کارمند پارلمان رژیم صهیونیستی به سویه جدید کرونا، همه افرادی که با او در تماس بودند به قرنطینه رفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، به گفته سخنگوی پارلمان رژیم صهیونیستی، یکی از کارمندان بخش تدارکات این پارلمان امروز (چهارشنبه) به ویروس کرونا مبتلا شد.

این کارمند آخرین بار روز پنجشنبه در ساختمان پارلمان حضور داشته است. از همه افرادی که با او در تماس بوده اند خواسته شده است تا زمانی که دستورالعملی از وزارت بهداشت دریافت نکرده اند، سر کار نیایند.

به گفته سازمان جهانی بهداشت سرعت انتقال سویه امیکرون بسیار بالا است و موارد ابتلا به آن در مناطقی که این گونه شیوع یافته طی بازه‌ای یک و نیم تا سه روزه در حال دو برابر شدن است. این سازمان همچنین امیکرون را در ردیف ویروس‌های با قابلیت بالای انتقال و نگران‌کننده طبقه‌بندی کرده است.

چندی پیش نیز بنیامین نتانیاهو و ۱۳۰ کارمند پارلمان رژیم صهیونیستی به دلیل ارتباط با فردی مبتلا به کرونا قرنطینه شدند که امروز بنا به اعلام پایگاه صهیونیستی «والا» پس از مشخص شدن نتیجه تست کووید، این افراد از قرنطینه خارج شده اند. 

گفتنی است در چند روز گذشته، در پی افزایش شدید تعداد مبتلایان به سویه جدید ویروس کرونا موسوم به امیکرون در سرزمین‌های اشغالی، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آغاز موج پنجم خبر داد. وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی نیز در خصوص ابتلای ده‌ها‌هزار نفر به کرونا طی هفته‌های آتی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و گفت: «ظرف چهار هفته، ما به ده‌ها هزار مورد تأیید شده کرونا و هزاران مدارس بسته شده خواهیم رسید».

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.