سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعلا گاز می‌دود اما به جاده کرج-چالوس نمی‌رسد

مدیر بهره برداری شرکت گاز البرز گفت: عملیات گازرسانی به روستا‌های بالادست جاده کرج-چالوس تا اواخر سال ۱۴۰۱ یا اوایل ۱۴۰۲ به پایان می رسد.

سپهری فر، مدیر بهره برداری شرکت گاز البرز در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از البرز با بیان این که گازرسانی به روستا‌های بالادست جاده کرج-چالوس تا اواخر سال ۱۴۰۱ یا اوایل ۱۴۰۲ به پایان می رسد، گفت: خط گاز پایین دست با سرعت درحال انجام است و تا پایان سال طرح خط اصلی آن به پایان می رسد و روستاهای پایین دست به طور کامل از گاز بهره مند می شوند.

او افزود: شهروندان برای تفکیک کنتور مراجعه کنند زیرا این مسئله می تواند در مدیریت مصرف گاز و کاهش هزینه ها تاثیرگذار باشد.

مدیر بهره برداری شرکت گاز البرز گفت: شهروندان ابتدا به نظام مهندسی مراجعه و امور مربوط به تفکیک شبکه گاز را پیگیری کنند و ما نیز اقدام لازم را برای نصب کنتور مجزا انجام دهیم.

او افزود: هزینه اصلی که شهروندان باید برای تفکیک کنتور پرداخت کنند مربوط به لوله کشی داخلی است.

سپهری فر در خصوص شبکه گاز ساکنان شهر جدید هشتگرد نیز، گفت: مجوز احداث شبکه ابتدا باید از سوی شرکت عمران این شهر صادر شود.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اسدی
۰۲:۲۸ ۰۲ دی ۱۴۰۰
ما داخل شهر کرج (باغستان غربی ) از نعمت گازبا وجود 3سال دوندگی وپیگیری محروم هستیم چه رسد به بنده خداهایی که در روستاهای جاده چالوس هستند و سال 1401 و1402 و .....حرف رایگانی بیش نیست