سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه وضعیت فوق خطرناک هوا در ۸ شهر خوزستان

میزان ذرات معلق در هوا همچنان در ۸ شهر خوزستان در وضعیت فوق خطرناک قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گرد و غباری که از عصر سه‌شنبه وارد خوزستان شد و در بامداد چهارشنبه بر غلظت آن افزوده شد، اگر چه در ساعت‌های اخیر از شدت آن کاسته شد با این وجود میزان ذرات معلق در هوا همچنان در هشت شهرستان این خوزستان در وضعیت فوق خطرناک قرار دارد.

 تا ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه با وجود تضعیف شدت توده گرد و غبار ورودی به استان از سمت کشور عراق، میزان گرد و غبار در اهواز، بهبهان، رامشیر، سوسنگرد، شوش، شوشتر، ماهشهر و هندیجان با ثبت ذرات معلق بالای ۵۰۰ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت فوق خطرناک قرار گرفت.

بر این اساس میزان ذرات معلق گرد و غبار در این مدت در شوشتر یکهزار و ۲۵۰، رامشیر یکهزار و ۱۹۱، هندیجان یک هزارو ۱۲۸، اهواز یک هزار، ماهشهر ۹۸۴، شوش ۹۳۰، بهبهان ۶۸۱، سوسنگرد ۵۷۹ میکروگرم بر مترمکعب گزارش شد.

همچنین در این مدت، دزفول با ثبت عدد ۴۹۳، حمیدیه ۴۶۶، شادگان ۴۳۰، اندیمشک ۴۰۷ و گتوند با ۳۴۲ در وضعیت خطرناک و خرمشهر با ۱۴۲ و ایذه با ۱۲۲ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفتند.

اداره کل هواشناسی خوزستان دیروز در اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع گرد و غبار با منشاء خارجی در خوزستان از عصر سه‌شنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.