سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام‌نویسی بیش از ۴۴ هزار متقاضی مسکن ملی در فارس

مدیرکل بنیاد مسکن فارس، شمار متقاضیان مسکن اقدام ملی در این استان را ۴۴ هزار و ۷۷۶ نفر اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عطاء الله زمانی، شمار متقاضیان مسکن اقدام ملی در این استان را ۴۴ هزار و ۷۷۶ نفر اعلام کرد و گفت: به دلیل مجزا بودن حوزه مسئولین راه و شهرسازی فارس و لارستان این دو حوزه در مسکن ملی نیز تفکیک شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس افزود: متقاضیان در ۴۲ شهر فارس و ۱۳ شهر لارستان و جنوب فارس برای ساخت مسکن اقدام ملی نام نویسی کرده‌اند.

او گفت: پیشرفت مسکن ملی در این شهر‌ها متفاوت است برخی در مراحل ساخت زیر ساخت و فونداسیون هستند و برخی شهر‌ها زمین واگذار شده و متقاضیان در حال گرفتن پروانه هستند و در برخی شهر‌ها نیز کار قرعه کشی تخصیص واحد انجام شده و طرح مراحل آغازین را می‌گذراند.

این مسئول، طرح مسکن اقدام ملی را فرصتی برای خانه دار شدن اقشار مختلف و طیف‌های گوناگون جمعیتی با سطوح درآمدی متوسط دانست و گفت: زمین واحد‌های اقدام ملی از سوی راه و شهرسازی به بنیاد مسکن واگذار می‌شود و بنیاد در این زمینه با اقدام نظارتی زمینه پرداخت تسهیلات را به متقاضیان فراهم می‌کند.

زمانی اظهار کرد: از رخداد‌های فرخنده و قابل توجه در طرح مسکن اقدام ملی استقبال کم نظیر شهروندان در جنوب فارس و در حوزه لارستان از این طرح است به طوریکه از مجموع ۱۳ شهر در محدوده، شمار متقاضیان در شهر‌های گراش، لامرد، لار، خنج و اوز بیشتر بوده و در مجموع ۱۱ هزار و ۴۰۴ تقاضا را شامل می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس تصریح کرد: در شهر‌های گله دار، اشکنان، بیرم، جویم، علامرودشت، عماد شهر، مُهر و وراوی نیز تقاضا‌ها ثبت و کار ساخت مسکن اقدام ملی آغاز شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.