سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح یلدانه جمعیت هلال احمر در اصفهان

بسته های مواد غذایی و میوه به مناسبت شب یلدا توسط جمعیت هلال احمر اصفهان تهیه و بین نیازمندان تقسیم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی محمد هاشمی مدیرعامل  جمعیت هلال احمر  استان اصفهان گفت: بسته هایی در قالب طرح یلدانه به مناسبت شب یلدا توسط خیران و داوطلبان تهیه شده که توزیع خواهد شد.

وی گفت:  همچنین به مناسبت شب یلدا جشنواره‌ای توسط داوطلبان و جوانان شهرستان اصفهان برگزار شده  که برنده جشنواره، مواد غذایی خود را به نفع نیازمندان به فروش می رساند.

مدیرعامل  جمعیت هلال احمر  استان اصفهان گفت: نیازمندان از قبل مشخص شدند  که برای توزیع اقلام بین آن‌ها مشکلی ایجاد نشود.

شهریار انصاری رئیس جمعیت هلال احمر  شعبه شهرستان اصفهان ، در رابطه با جشنواره یلدایی جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در راستای تحقق اهداف والای خود، به مناسبت‌های مختلف سعی می‌کند که کارهای بشردوستانه  را انجام دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر  شعبه شهرستان اصفهان گفت:  در جمعیت هلال احمر سعی بر این است که ما یلدایی برای همه  مردم داشته باشیم،  همچنین شعار امسال  "مهربانی را  گسترش بدهیم" است،  لازم به ذکر است که در این کار خیر داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر مشارکت کردند تا  امشب لبخندی بر لب نیازمندان عزیز بنشانیم.

وی در رابطه با برگزاری این جشنواره گفت: جمعیت هلال احمر در راستای محوریت بشر دوستی هرساله  از این دست فعالیت ها انجام می‌دهد، ما سعی می کنیم که نیازمندان واقعی را شناسایی کنیم و با حفظ کرامت شان بتوانیم در همه زمینه ها به آن‌ها   کمک کنیم.

انصاری ادامه داد: در طرح یلدانه ما بیش از هزار بسته مواد غذایی و  میوه را تهیه کردیم که  سعی داریم تا قبل از شب یلدا بین نیازمندان و محرومان توزیع شود.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.