سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صمت استان قم عنوان کرد؛

تصویب پرداخت تسهیلات به ۲۰ واحد صنعتی در قم

رئیس سازمان صمت استان قم گفت: پرداخت ۲۴۵ میلیارد تومان تسهیلات، برای ۲۰ واحد صنعتی، در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم تصویب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمود سیجانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به اینکه با هدف رونق تولید برای تکمیل واحد‌های صنعتی و سرمایه در گردش واحد‌های صنعتی امسال هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است، گفت: تاکنون هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از این تسهیلات برای بخش صنعت و ۱۰۰ میلیارد تومان برای بخش کشاورزی تصویب شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با بیان اینکه تاکنون ۷۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت پرداخت شده است، افزود: پرداخت این تسهیلات باعث تثبیت و ایجاد اشتغال برای ۷۷۰ نفر در بخش صنعت شده است.

سیجانی با اشاره به گزارش هیئت نظارت بر پرداخت تسهیلات سال ۹۹ گفت: بر اساس این گزارش پارسال هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به ۳۳ واحد صنعتی، تثبیت و ایجاد اشتغال ۹۸۰ نفر را در بخش صنعت استان باعث شده است.

همچنین تقسیط بدهی ۱۴ واحد صنعتی در زمینه بیمه و بانک و امهال بدهی و سود تسهیلات بانکی کشاورزان به دلیل خشکسالی تا ۳ سال از دیگر مصوبات جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.