سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای اسلامی شهر قم:

مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تعیین شود

سبحانی ثابت گفت:باید علل مقاومت و تقابل‌های ایجادشده در مقابل امر به معروف و نهی از منکر بررسی‌ ومصادیق امر به معروف و نهی از منکر نیز در جامعه تعیین شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید مجتبی سبحانی ثابت عضو شورای اسلامی شهر قم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) گفت: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر باید مشخص شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم چالش‌های امر به معروف و نهی از منکر را مورد بررسی قرار داد و افزود: باید علل مقاومت‌ها و تقابل‌های ایجادشده در مقابل امر به معروف و نهی از منکر بررسی‌شده و مصادیق مشخص شود تا کسی بنا به اجتهاد خود عمل نکند.

او ادامه داد: متأسفانه پشتوانه‌ای برای آمران و ناهیان منکر معلوم نبوده که باید نهاد‌های رسمی وارد میدان شوند و امروز شاهد شهادت آمران امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

سبحانی ثابت دشمنان حوزه امر به معروف و نهی از منکر را آگاه دانست و تصریح کرد: ما متأسفانه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بدون کار علمی وارد شده‌ایم و باید هر کاری که انجام می‌دهیم مورد ارزیابی قرار دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم، از فعالیت مزدوران برای قبح شکنی در جامعه خبر داد و گفت: بعضی از مزدوران برای ثبت عکس‌های بی‌حجاب کنار المان‌های خاص پول دریافت کرده تا انقلابی که از قم شروع‌شده را از بین ببرند.

سبحانی ثابت توجه به مسائل فرهنگی را مانند توجه والدین به مسائل بهداشتی مهم دانست و خاطرنشان کرد: اگر به مسائل فرهنگی نیز به همین منوال توجه کنیم و مهم نباشد، چند سال دیگر در این مقام باشیم می‌توانیم موفق باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: باید برای ارزیابی اقدامات فرهنگی شاخص‌های ارزیابی تعریف شود تا خروجی برنامه‌ها مشخص شود و باید به تأکید مقام معظم رهبری برای تشکیل اتاق‌های فکری توجه کنیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.