سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین بیش از ۱۲۰۰ تن میوه شب عید در هرمزگان

مقدمات تامین میوه شب عید شامل سیب و پرتقال به میزان هزار و ۲۰۰ تن در هرمزگان فراهم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،سیروس اسدپور مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت : هم اکنون مقدمات خرید میوه شب عید نوروز ۱۴۰۱ به میزان ۶۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب درختی از تولیدکنندگان در استان با برنامه ریزی‌های لازم برای تحقق آن فراهم شد.

او گفت: تعاون روستایی استان هرمزگان وظیفه انتخاب مباشر، خریداری و انبار میوه‌ها را در سردخانه‌ها و سپس عرضه آن‌ها را در ایام پایانی سال برعهده دارد.

او با بیان اینکه توزیع این میوه‌ها در راستای تنظیم بازار کالاهای اساسی و پرمصرف و در راستای حمایت از مصرف کنندگان انجام می‌شود، اظهار کرد: این میوه‌ها در ایام پایانی سال در غرفه‌های از قبل تعیین شده با نرخ دولتی(مصوب ستاد تنظیم بازار) توزیع خواهد شد.

اسد پور گفت: وظایفی که قبل از این در حوزه ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی(محصولات کشاورزی) برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار داشته برعهده وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته و بر این اساس با جدیت بر تامین و عرضه این محصولات نظارت داریم.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان بیان کرد: شهروندان عزیز علاوه بر این می‌توانند میوه مورد نیاز خود را از مراکز بزرگ عرضه میوه و شرکت‌های تعاونی خریداری کنند.خرید و ذخیره سازی ۱۲۰۰ تن میوه، معرفی سردخانه های استاندار از طرف سازمان صمت جهت ذخیره سازی میوه شب عید در استان و فراخوان جذب مباشر توسط تعاون روستایی از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.