سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵۳ پرونده سجلی در دشتیاری تعیین تکلیف شد

فرماندار دشتیاری گفت: ۱۵۳ پرونده سجلی تعیین تکلیف شده و به‌زودی شناسنامه آن‌ها صادر می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عادل عفتی فرماندار دشتیاری   گفت: تعداد ۱۳ فقره شناسنامه که پس از طی فرآیند‌های قانونی و تصویب شورای تامین شهرستان دشتیاری از سوی اداره ثبت احوال شهرستان دشتیاری صادر شده است و به افراد واجد شرایط که بدون شناسنامه بوده‌اند تحویل داده شد.

وی افزود: براساس گزارش اداره ثبت احوال شهرستان دشتیاری از ابتدای تاسیس شهرستان دشتیاری طی بیش از یکسال گذشته تاکنون تعداد ۲۷۵ فقره پرونده برای افراد فاقد شناسنامه و که تابعیت آن‌ها مشکوک و دارای ابهام بود در این اداره تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۵۳ فقره پرونده از سوی شورای تامین شهرستان دشتیاری تعیین تکلیف شده و حساسیت زیادی برای حل مشکلات مردم در این‌خصوص داریم، خاطرنشان کرد: در نهایت تعداد ۶۱ فقره آن‌ها منجر به صدور شناسنامه شده است.

فرماندار دشتیاری بر ثبت به موقع وقایع حیاتی تاکید کرد و افزود: اقدامات قانونی برای سایر پرونده‌های باقیمانده پس از تکمیل روند استعلام‌های مربوطه از مراجع ذیربط انجام خواهد شد.

شهرستان دشتیاری در منتهی الیه جنوب شرقی ایران قرار گرفته است. دشتیاری از شمال به شهرستان راسک، از غرب به بخش پلان و بخش مرکزی چابهار، از شرق به کشور پاکستان و از جنوب به آب­های آزاد اقیانوس هند و دریای عمان متصل می‌­شود.

مساحت منطقه دشتیاری حدود ۶ هزار کیلومتر مربع و دارای جمعیتی بیش از ۱۰۰ هزار نفر است.

شهرستان دشتیاری دارای یک شهر با نام شهر نگور و ۲ بخش مرکزی به مرکزیت شهر نگور و بخش باهوکلات به مرکزیت دمپگ و چهار دهستان (دهستان نگور، سندمیرثوبان، درگس و باهوکلات) است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: شناسنامه ، ثبت احوال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بلوچ زهی
۲۲:۳۲ ۰۱ دی ۱۴۰۰
سلام و عرض ادب
در معرفی شهرستان دشتیاری اشتباهاتی صورت پذیرفت که خواهشمندیم در خبرهای بعدی آن را اصلاح فرمایید چراکه در فضای سنتی این شهرستان موجب اختلاف می شود
شهرستان دشتیاری شامل دو شهر نگور و بندر بریس است و بخش باهوکلات به مرکزیت روستای باهوکلات می باشد
روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشتیاری