سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح حضور آزادکاران در نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی

آزادکاران مدعی برای حضور در چرخه انتخابی تیم ملی باید در مسابقات قهرمانی کشور روی تشک مبارزه حاضر شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به صورت رسمی از مسابقات قهرمانی کشور که روز‌های ۲۳ و ۲۴ دی ماه در گرگان برگزار خواهد شد شروع می شود و مدعیانی که به دنبال دوبنده تیم ملی در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هستند باید از این پیکار‌ها کار خود را آغاز کنند.

بر اساس تصمیم کادر فنی تیم ملی، حضور تمام مدعیان به جز ۷ آزادکار مدال‌آور رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ در رقابت‌های قهرمانی کشور الزامی خواهد بود.

طبق چرخه انتخابی، به جز نفرات اول تا سوم رقابت‌های قهرمانی کشور که نفر اول آن مجوز حضور مستقیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا و نفرات بعدی نیز مجوز حضور مستقیم در جام تختی را دارند، سایر نفراتی که در قهرمانی کشور موفق به کسب مدال نشده اند، مجوز حضور در رقابت‌های انتخابی جام تختی (اسفندماه) را خواهند داشت و اگر در این مسابقات حضور نیابند، از چرخه انتخابی خارج خواهند شد.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد غیبت کشتی گیران در رقابت‌های قهرمانی کشور به معنای حذف از چرخه انتخابی است به طوری که محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی هم با تأیید این خبر عنوان کرد: مسابقات قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست چرخه انتخابی از اهمیت بالایی برخوردار است و به جز کسانی که از این مسابقات معاف هستند، هر کشتی‌گیری که قصد پوشیدن دوبنده تیم ملی را دارد، باید در این مسابقات حضور یابد. در واقع بر اساس تبصره ۳ بند یک چرخه انتخابی، نفراتی که از این رقابت‌ها معاف نیستند در صورت غیبت از چرخه انتخابی کنار گذاشته خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.