سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان:

اُمیکرون می‌تواند پیک سختی را برای کشور رقم بزند

رئیسی گفت: اُمیکرون در کشورمان شناسایی شده و با خطر بالای انتقال و بیماری زایی خود می‌تواند پیک سختی را برای کشور و شهرستان رقم بزند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: از تمامی افراد بالای ۱۸ سال درخواست می‌کنیم برای دریافت دوز سوم واکسن خود هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون کرونا در شهرستان اقدام کنند چراکه ویروس اُمیکرون در کشورمان شناسایی شده و با خطر بالای انتقال و بیماری زایی خود می‌تواند پیک سختی را برای کشور و شهرستان رقم بزند.

او افزود: اطلاعات کمی درمورد رفتار این ویروس منتشر شده، ولی بر قدرت انتشار بسیار بالایی آن تاکید شده است. همین خصیصه برای ایجاد یک پیک سخت در کشور کافی است.

رئیسی گفت: آگاهی درست از نحوه و شدت بیماری زایی این ویروس کار مقابله با آن را دشوار کرده است، در چنین شرایطی از همه افراد بالای ۱۸ سال تقاضا دارم جهت دریافت دوز سوم واکسن کرونا سریعا اقدام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان اضافه کرد: مهمترین و اصلی‌ترین راه کنترل و مقابله با ویروس جدید کرونا واکسیناسیون همگانی است، با این وجود بایست همچنان فاصله گذاری اجتماعی، استفاده مستمر از ماسک، پرهیز از برگزاری و حضور در مراسمات خصوصا شب نشینی‌های شب یلدا، پرهیز از حضور در قبرستان ها، جلوگیری از برگزاری و حضور در تجمعات، از جمله اقداماتی است که همچنان باید در انجام و رعایت آن‌ها غفلت و کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.