سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای کمک‌های مومنانه به نیازمندان

به مناسبت ایام فاطمیه وشب یلدا با عنوان (یلدای فاطمی) با نام ویاد شهدای مدافع حرم۳۰۰ بسته معیشتی ویژه شب یلدا به ارزش ۱۲۰میلیون تومان توسط خیرین و پایگاه مسجد شهدای عباسی به نیازمندان اهدا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان بابیان اینکه مواسات وکمک‌های مومنانه یکی از راه‌های موثر مقابله با فقر است گفت:برای عملیاتی کردن مبارزه بافقر همه مردم باید برای کمک به هم نوع خود پای کار بیایند البته همه مردم تا به الان کمک‌های خوبی به همنوعان کرده اند.

اواز وضعیت بد اقتصادی جامعه گله کرد وافزود: مردم در وضعیت بد اقتصادی قرار دارند باید مسولین مربوطه باید جلوی گرانی را بگیرند وشرایط آسایش مردم را فراهم کنند. تا به کی مردم باید زیر فشار‌های اقتصادی قرار بگیرند.

اوادامه داد:در این موقعیت کمک به نیازمندان اجر و پاداداش بزرگی نزد پروردگار دارد و شرکت در کار‌های خیر پول ومال انسان را پربرکت می‌کند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه مساجد در کمک به دیگران باید از یکدیگر پیشی بگیرند، گفت:در این مدت کار‌های خوبی از جمله کمک‌های مومنانه واهدای جهزیه در مساجد اتفاق افتاده که باید ادامه دارباشد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم از رفتار بعضی از هیت امنا‌های مساجد در خصوص بد رفتاری با کودکان ونوجوانان گله کردوگفت:کسی حق ندارد در مساجد باکودکان و نوجوانان بد رفتاری کند. مساجد خانه ان‌ها هاست بگذارید هرکاری که دوست دارند انجام بدهند وبا مسجد مانوس شوند.

اوادامه داد: شنیده می‌شود برخی‌ها در مساجد از هیت‌ها در ازای برگزاری روضه تقاضای پول می‌کنند که اصلا این حق را ندارد. مسول مربوطه به این موضوع رسیدگی کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.