سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدی گرفتن نوبت سوم واکسیناسیون کرونا یک ضرورت است

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: آنچه مردم امروز باید مد نظر قرار دهند، جدی گرفتن نوبت سوم واکسیناسیون کرونا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: آنچه عموم مردم امروز باید مد نظر قرار دهند، جدی گرفتن واکسیناسیون نوبت سوم کرونا ویروس و رعایت اصول بهداشتی است.

او افزود: واکسیناسیون نوبت سوم تکمیل کننده واکسیناسیون دو نوبت اول و دوم آن است و امیدوارم همشهریان گرامی به این مهم توجه نموده و در اسرع وقت برای دریافت واکسن خود به نزدیکترین مرکز، پایگاه یا خانه بهداشت محل سکونت خود مراجعه نمایند.

شنبدی ادامه داد: یکی از مهمترین راه‌های دفاعی در مقابله با این ویروس، واکسیناسیون است و هرچه پوشش واکسیناسیون بیشتری داشته باشیم، سرایت بیماری را کمتر می‌کند و در نتیجه آن مرگ و میر بیماری نیز کاهش خواهد یافت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اضافه کرد: از عموم همشهریان عزیز تقاضا داریم، اصول بهداشتی را با شدت و دقت بیشتری رعایت نموده، از زدن ماسک غافل نشوند، فاصله اجتماعی را رعایت کنند و با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا از دور همی‌ها و جمع‌های خانوادگی دوری نمایند.

این مقام مسئول گفت: در صورت مشاهده هرگونه علائم بیماری مانند تب، سرفه، گلو درد به هیچ عنوان در دور همی‌ها بخصوص شب یلدا شرکت نکنید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.