سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام  خبر داد؛

تحقق ۷۵ درصدی برنامه‌های اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام

طاهری از تحقق ۷۵ درصدی برنامه‌های اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام برای نیازمندان خبر داد و گفت: تا پایان امسال ۱۰۰ درصد برنامه‌های اشتغال امداد استان محقق خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در نشست کارگروه اشتغال استان که با حضور استاندار ایلام برگزار شد گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته امسال بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ شغل برای مددجویان و نیازمندان استان راه اندازی خواهد شد.

او با عنوان اینکه تاکنون از این تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ شغل محقق شده است، تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۶۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

طاهری تعامل با کارفرمایان در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان را یکی دیگر از برنامه‌های اشتغال امداد عنوان کرد و افزود: امسال از این طریق بیش از ۷۷۰ مورد اشتغال از طریق کاریابی برای نیازمندان جویای کار ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اشتغال زایی از طریق مشاغل نوین را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد برشمرد و ادامه داد: راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی و ارائه خدمات پهبادی با همکاری دستگاه‌های دانش بنیان و استفاده از فناوری‌های نوین در همین راستا بوده است.

او به فرایند کارآفرینی برای مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و یادآور شد: مشاوره و استعداد سنجی مددجویان جویای کار، آموزش‌های مقدماتی و انگیزشی، امکان سنجی و تصویب طرح، تأمین منابع مالی و اجرای طرح و در نهایت نظارت بر روند اجرای شغل، تولید و پایدارسازی طرح‌ها از جمله این فرایند است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.