سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام:

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در ایلام برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام چراغی‌پور گفت: مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در ایلام برگزار می‌شود، اما نحوه برگزاری " مجازی"یا "حضوری" آن تابع شرایط ابلاغی از ستاد ملی مقابله به کرونا خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علی چراغی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در ایلام برگزار می‌شود، اما نحوه برگزاری  مجازی یا حضوری آن تابع شرایط ابلاغی از ستاد ملی مقابله به کرونا خواهد بود.

او بیان کرد: ۹ دی میثاق امت و امام بود که توانست ترفند‌های دشمنان انقلاب اسلامی را در نطفه ناکام بگذارد و دشمن را در مقابل اراده امام و امت شکست را پذیرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان این که، ۹ دی یکی از ایام الله تاریخ ایران است که گرامیداشت آن بدون شک ماندگار و همیشگی خواهد بود و اگر در سنوات اخیر به علت شرایط نامساعد شیوع کرونا به صورت مجازی این مراسم برگزار شده است به معنای کم گذاشتن برای بزرگداشت این روز نبوده است بلکه مراسم‌هایی که به دلیل شرایط کرونایی در فضای مجازی برگزار شده است. اتفاقاً بیش از مراسم حضوری مورد استقبال قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور اضافه کرد: امسال نیز مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در ایلام برگزار خواهد شد، اما این برگزاری به صورت "حضوری"یا" فیزیکی‌" تابع مصوبات ابلاغی خواهد بود، ولی مردم ولایی ایلام برای برگزاری مراسم این روز تاریخی که در زمره ایام الله است آمادگی کامل دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.