سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زندان عاقبت سارق حرفه ای منزل در خرمشهر

پلیس خرمشهر با انجام تحقيقات پليسي توانست سارق حرفه ای را دستگیر کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ واحد مظفری سرپرست فرماندهی انتظامی خرمشهرگفت : در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در سطح شهرستان خرمشهر، رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری 12 با انجام تحقيقات پليسی هویت يک سارق حرفه اي منزل را شناسایی و با هماهنگي مقام قضایی آن را در مخفیگاهش دستگير کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خرمشهر در ادامه اضافه کرد: متهم در بازجويی های پليس به ۶ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

سرهنگ مظفري با بيان اينكه متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: با نصب دوريبن و تجهيزات امنيتی در منازل و اماکن مانع از سرقت اموال خود شوند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را با تماس 110 به پليس اطلاع دهند.

18کشف  فقره سرقت از 8 سارق در خرمشهر 

سرهنگ مظفری از اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و دستگيري 8 نفر دراستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان به مدت 72 ساعت توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

او افزود: در اين طرح كه با حداكثر توان و با بهره مندي هدفمند از امكانات و تجهيزات اجرا شد و  پس از کشف 18 فقره انواع سرقت ها از سارقین، متهمان پس از تشكيل پرونده تحويل مقام قضایی داده شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خرمشهر تصریح کرد: در همین ارتباط 10 معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند، 2 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسيکلت مسروقه ، 25 گرم هروئين و تعداد زیادی اموال سرقتی نیز کشف شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.