سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدارک ویژه ایران صدا و شبکه امید به مناسبت شب یلدا

به مناسبت شب یلدا مجموعه ایران صدا و شبکه امید ویژه برنامه یلدایی را تدارک دیده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه فرارسیدن شب یلدا ایران صدا از روز یک شنبه بیست و هشتم تا سه شنبه سی آذرماه ویژه برنامه صد دانه یاقوت را با همکاری شبکه امید سیما به صورت زنده تولید و پخش می‌نماید.

این ویژه برنامه معرفی گلچینی از بهترین برنامه‌های ایران صدا در پایگاه‌های کتاب گویا، کودک، موسیقی وقرآن از ساعت ۲۰ با معرفی گویندگان و عوامل برنامه‌ها می‌باشد.

ویژه برنامه یلدایی صد دانه یاقوت شامل آیتم‌هایی از جمله مسابقه، سرود، پشت صحنه‌های جذاب برنامه‌های ایران صدا و همچنین برنامه‌های متعدد سرگرم کننده دیگری می‌باشد که علاوه بر شبکه امید از سایت و اپلیکیشن ایران صدا نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

در این شب نشینی یلدایی هنرمندان و چهره‌های محبوب کشور از جمله عموفیتیله‌ای ها، عذرا وکیلی، همت مومیوند، امیر محمد صمصامی، قاری نوجوان کشور حنانه خلفی، خاله نرگس، خاله شاه دونه، خواننده‌های برتر کشور و بسیاری از دیگر بازیگران مطرح کشور در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

علاقه‌مندان برای دیدن این برنامه می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.