سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در استان همدان؛

نیرو‌های راهداری برای اجرای طرح زمستانی آماده فعالیت هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت:۲۸۲ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری استان همدان آماده فعالیت در طرح زمستانی امسال هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،صفر صادقی راد ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به عملیات راهداری زمستانی گفت: ۲۸۲ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در طرح زمستانی امسال به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

او افزود: ۵۳۲ نیروی راهداری به شکل شیفتی در ۳۴ راهدارخانه استان همدان مستقر خواهند شد تا در هنگام بارش برف، عملیات بازگشایی محور‌های استان را انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیانکرد: در زمان اجرای این طرح، راهداران با تمام توان، روان سازی ترافیک و سهولت تردد رانندگان و مسافران را فراهم و امداد رسانی و افزایش ایمنی جاده‌ای در تمامی مسیر‌ها بر عهده دارند.

صادقی راد گفت: رانندگان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفر‌های غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند و هنگام سفر به تجهیزات مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، آذوقه و پوشاک گرم به همراه داشته باشند.

استان همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی زمستان زود هنگامی را تجربه می‌کند که در همین زمینه عملیات تهیه و ذخیره سازی شن و نمک مورد نیاز راهدارخانه‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.