سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری۱۱ خرده فروش در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی چهارباغ

فرمانده انتظامی شهرستان چهار باغ از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۱ فروشنده مواد مخدر و ۴ سارق شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سرهنگ کامران چراغی، فرمانده انتظامی شهرستان چهار باغ گفت: در پاسخ به مطالبات مردمی و به منظور برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق مختلف شهرستان از جمله مهدی آباد و ملک آباد به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چهار باغ افزود: در این طرح که با مشارکت پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌های شهرستان به اجرا گذاشته شد، ۱۱ فروشنده مواد مخدر و ۴ سارق شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ چراغی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری انواع مواد مخدر، یک خودرو سرقتی و مقداری لوازم سرقتی کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

او با اشاره به جمع آوری ۴ معتاد متجاهر از سطح شهر، افزود: این افراد برای درمان به مراکز بازپروری تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهار باغ با اشاره به تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان چهارباغ، گفت: شهروندان نیز می‌توانند برای مشارکت در ارتقاء امنیت شهرمان، افراد شرور و فرونشدگان مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس معرفی کنند.

انتهای پیام/ر.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.