سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط صادرات گوجه فرنگی بوشهر فراهم شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی بوشهر گفت: با توجه به برداشت گوجه فرنگی در این استان، شرایطی فراهم شود تا این محصول به خارج از کشور صادر شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، محمدتقی منوچهری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در بازدید از مزارع گندم آبی، کلزای بذری وگوجه فرنگی شهرستان دشتی، گفت: با توجه به شروع فصل برداشت گوجه فرنگی خارج از فصل در استان، ضرورت دارد شرایطی فراهم شود تا این محصول به خارج از کشور صادر شود.

او همچنین افزود: شهرستان دشتی یکی از موفق‌ترین شهرستان‌های استان در کشاورزی است و کلزاکاران دغدغه برداشت محصول خود را نداشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: در صورت تامین تجهیزات و نیروی انسانی می‌توانیم بازار محصولات کشاورزی را از مزرعه تا سفره مردم به خوبی مدیریت کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی نیز گفت: این شهرستان با داشتن ۲۵ هزار هکتار سطح زیر کشت، دومین قطب تولید محصولات کشاورزی استان بعد از شهرستان دشتستان به شمار می‌رود.

شیرعلی بهادری ادامه داد: دشتی، ۲۱۵ واحد گلخانه فعال به وسعت ۱۶۰ هکتار دارد که سالانه ۸۸۰ میلیون قطعه نشاء در آن‌ها تولید می­‌شود و علاوه بر مصرف در شهرستان و استان، به استان­‌های دیگر هم صادر می­‌شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: ۱۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان زیر پوشش سامانه‌های نوین آبیاری قرار گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی همچنین گفت: با توجه به گستردگی فعالیت‌ها، این اداره از نظر نیروی انسانی با کمبود و  مواجه است که درخواست داریم این مشکل حل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.