سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۴۲۳ کیلوگرم تریاک در میناب

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف بیش از ۴۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در میناب خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۴۲۳ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک از یک باند مواد مخدر که قصد انتقال آن از دریا به خشکی را داشت، کشف شد.

سردار جعفری افزود: مأموران انتظامی شهرستان میناب با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که قصد انتقال یک محموله از دریا به خشکی داشتند شناسایی شد و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او گفت: ماموران پس از بررسی دقیق موضوع با هماهنگی مقام قضائی با تشکیل چند اکیپ و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سیریک به محل مورد نظر عزیمت و با هدایت ستادی پلیس مبارزه مواد مخدر استان، قایق حامل مواد مخدر و خودرو را شناسایی که حین انتقال محموله راننده خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود:یک دستگاه خودرو پژو پارس قصد ممانعت از توقیف خودرو پژو ۴۰۵ را داشت که در نهایت پس از تعقیب و گریز سریع و در یک عملیات ضربتی خودرو‌ها متوقف و ضمن دستگیری ۲ سوداگر مرگ، در بازرسی از خودرو‌ها ۴۲۳ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.