سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام نخستین گروه زائران گیلانی به عتبات عالیات

نخستین گروه زائران عتبات عالیات استان گیلان پس از کاهش شیوع بیماری کرونا، ساعت ۲۴ دیشب از رشت عازم تهران و از آنجا راهی نجف اشرف شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسن فعال، مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه تعداد نخستین گروه زائران عتبات عالیات استان گیلان ۴۸ نفر است، گفت: این زائران با اتوبوس به فرودگاه امام خمینی تهران رفتند تا از طریق پرواز نجف اشرف به عتبات عالیات مشرف شوند.

او با بیان اینکه این سفر زائران، پس از همه گیری ویروس کرونا، نخستین کاروان از گیلان به عتبات عالیات است، افزود: این ۴۸ زائر، سه روز در نجف، سه روز در کربلا و یک روز در کاظمین اقامت دارند و پس از یک هفته از طریق اتوبوس و مرز مهران به کشور بازمی گردند.

مدیر حج و زیارت گیلان ویژگی این دوره از سفر زائران گیلانی به عتبات  عالیات را مدیریت استانی خدمات سفر عنوان کرد و گفت: از این پس تمامی مراحل رزرو هتل و ارایه‌ی خدمات رفاهی و زیارتی زائران از طریق نمایندگان حج و زیارت استان در عتبات برنامه ریزی می‌شود که این مهم زمینه‌ی ارتقاء خدمات به زائران را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

حسن فعال تصریح کرد: از این پس متناسب با شرایط بهداشتی و حفظ سلامت جامعه، سفر به عتبات عالیات با محوریت حج و زیارت استان تداوم خواهد داشت.

 


انتهای پیام/م.‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.