سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده تربت حیدریه:

مشکلات آب شرب منطقه رخ در تربت حیدریه حل خواهد شد

نماینده تربت حیدریه، زاوه ومه ولات گفت: برای مشکل آب شرب منطقه رخ از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد و اعتبارات خوبی برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن زنگنه نماینده مردم شهرستان‌های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی در جمع اهالی برخی از روستا‌های رخ گفت: اولویت ما امر خدمت رسانی به مردم شریف و کم برخوردار این منطقه است، زیرا وظیفه دینی و انقلابی ما توجه به این موضوع و پیاده کردن این فریضه مهم است.

ویگفت: مشکلات عنوان شده مردم مطالبه به حق و منطقی است، زیرا این مناطق از یک محرومیت خاص برخوردارند و مطمئن باشید به زودی شاهد رفع برخی از مشکلات روستائیان خواهیم بود.

نماینده مجلس گفت: در حوزه مشکل آب شرب از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد و با قول‌هایی که گرفته شده اعتبارات خوبی برای این موضوع در نظر گرفته خواهد شد و تا پایان سال اتفاقات خوبی در این حوزه رخ خواهد داد.


بیشتر بخوانید


زنگنه گفت: در حوزه اینترنت نیز قول می‌دهیم تا پیگیری‌ها را بیشتر کنیم و با ارتباط به وزارتخانه شاهد رفع این مشکل در منطقه رخ باشیم.

نماینده مجلس گفت: باید تلاش، کنیم تا با ایجاد اشتغال خرد روستایی و همچنین راه اندازی کارگاه‌های کوچک در سطح روستا‌های منطقه زمینه اشتغال بسیاری از مردم بخصوص جوانان فراهم گردد.

زنگنه گفت: مهمترین فعالیت‌های نمایندگان این دوره بحث اقتصاد است که باید به آن سو حرکت کنیم، زیرا بحث اقتصاد و رونق بخشیدن به این معقوله می‌تواند منجر به اشتغال وزمینه کسب درآمد برای روستائیان را فراهم کند

وی گفت: هدف نمایندگان مجلس تکمیل طرح های باقی مانده از زمان دولت قبل است و بنا داریم تا طرح جدیدی را آغاز نکنیم وسعی نمایندگان مبنی بر اتمام طرح های نیمه تمام می‌باشد.

انتهای پیام/ا. غ.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.