سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرز تهیه چیزکیک ژاپنی + فیلم

طرز تهیه چیزکیک ژاپنی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  برای تهیه کیک پنیر ژاپنی به  ۱۰۰ گرم پنیر خامه‌ای، ۷۰ گرم شیر، ۳۵ گرم کره، ۳۵ گرم آرد سفید، ۳۸ گرم زرده و ۷۸ گرم سفیده تخم مرغ و ۴۰ گرم شکر نیاز داریم.

پنیر خامه ای، شیر و کره در یک کاسه. آنقدر هم بزنید تا گلوله نشود. آرد همه منظوره را اضافه کنید، سپس سفیده تخم مرغ و شکر را به ۳ قسمت تقسیم کنید. سفیده تخم مرغ باید قبل از شروع هم زدن در یخچال بماند (هنگام هم زدن پایدارتر است) پس از آن، سفیده تخم مرغ را به ۲ قسمت تقسیم کرده و با استفاده از کاردک به آرامی به مخلوط پنیر اضافه کنید.

 فر را با دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. از اسپری روغن پخت روی قالب ۶ اینچی استفاده کنید و مطمئن شوید که کاملاً بپوشانید سپس مخلوط را در قالب بریزید و سطح را کاملاً هم بزنید و یک سینی آماده کنید سپس آب داغ را به ارتفاع ۱ اینچ بریزید و چیزکیک را در دمای ۱۵۰ درجه سانتیگراد به مدت ۷۰ دقیقه بپزید. ابتدا ۲۰ دقیقه با در بسته بپزید. دوم، ۲۵ دقیقه بپزید و یک فاصله (حدود ۱.۵ سانتی متر) در درب فر بگذارید تا بخار داغ به آرامی خارج شود. این کار برای جلوگیری از بالا آمدن بیش از حد کیک و ترک خوردن سطح چیزکیک است. سوم، کیک را بچرخانید و ۲۵ دقیقه دیگر و با فاصله کمی بپزید تا قهوه‌ای طلایی شود.

 


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.