سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی نخستین نگارخانه تربت حیدریه در مجموعه قطب الدین حیدر

رئیس کمیسیون فرهنگی_اجتماعی شورای شهر تربت حیدریه گفت: نخستین نگارخانه تربت حیدریه با کمک خیرین فرهنگی در مجموعه تاریخی قطب الدین حیدر راه اندازی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی زاهدی رئیس کمیسیون فرهنگی_اجتماعی شورای شهر تربت حیدریه گفت: تربت حیدریه از لحاظ توجه به ایجاد و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در چند سال گذشته مغفول مانده است.

وی گفت: یکی از موضوعات مهمی که در این دوره شورای اسلامی شهر مورد تأکید همه اعضا می‌باشد توجه به ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی است.


بیشتر بخوانید


رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شهر تربت حیدریه گفت: فضایی در مجموعه تاریخی قطب الدین حیدر برای راه‌اندازی نگارخانه در نظر گرفته شده است، این فضا به عنوان محلی برای برگزاری نمایشگاه‌ها و اکران آثار هنرمندان تربت حیدریه است که ضمن معرفی هنرمندان به شهروندان باعث رونق این مکان تاریخی، استعدادیابی در رده جوانان و نوجوانان و همچنین ایجاد فضایی در جهت تفریح و سرگرمی خانواده‌ها و شهروندان فهیم تربت حیدریه خواهد بود.

زاهدی گفت: این فضا با مساعدت اداره میراث فرهنگی و گردشگری و پیگیری‌های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و با استفاده از ظرفیت خیرین فرهنگی در آینده‌ای نزدیک تجهیز و راه اندازی خواهد شد.


انتهای پیام/ا. غ.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.