سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهینه سازی روشنایی معابر استان فارس

برای گذر از پیک زمستان در فارس ۳۸ هزار چراغ درون شهری، ۲۰ هزار چراغ بین شهری با صرفه جویی ۱۲۰۰۰ کیلو واتی تعدیل و بهینه سازی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آقایی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز به عنوان ناظر عالیه شرکت توانیر و هیات همراه طی دو روز وضعیت بهینه سازی روشنایی معابر استان فارس را بررسی و مورد بازدید قرارداد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: با توجه به آغاز فصل سرما، برنامه‌هایی به منظور بهینه سازی و پایداری جریان برق در فصل زمستان انجام می‌شود که از آن جمله تعدیل روشنایی معابر است.

حمیدرضا جلایر افزود: به منظور پایداری جریان برق در استان برای گذر از پیک زمستان تاکنون ۳۸ هزار چراغ درون شهری، ۲۰ هزار چراغ بین شهری با صرفه جویی ۱۲۰۰۰ کیلو واتی تعدیل و بهینه سازی بر روی آن‌ها اعمال شده است.

او یادآورشد: درطی این مدت به صورت میدانی، وضعیت بهینه سازی روشنایی معابر شهرستان‌های فسا، جهرم، کازرون، نورآباد و فیروزآباد از نزدیک مورد بررسی و بازدید قرارگرفته و ناظر عالیه شرکت توانیر بهینه سازی روشنایی معابر در استان را مطلوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.