سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه روستای شاهرود با ۴۰ میلیارد ریال به شبکه ملی اطلاعات پیوستند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: سه روستای منطقه طرود شهرستان شاهرود با هزینه ۴۰ میلیارد ریالی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در نشست شورای اداری حوزه فناوری و اطلاعات استان سمنان، از راه اندازی سایت بی. تی. اس از طرح‌های مشترک ایرانسل و هایوب در روستای سطوه طرود خبر داد.

وی افزود: این سایت در روستای سطوه از دهستان طرود شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان احداث شد و روستا‌های مهدی آباد و بیدستان نیز به عنوان روستا‌های اقماری آن زیر پوشش این سایت قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این طرح با اعتبار تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اجرایی شد گفت: دسترسی این روستا‌ها به آنتن دهی موبایل و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات با سرمایه‌گذاری مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد.

حسن پور گفت: با تاسیس و راه اندازی این سایت، روستاییان این منطقه که دارای سیمکارت ایرانسل یا هایوب هستند می‌توانند با اتصال به این شبکه از امکانات ارتباطی شامل تماس صوتی، ارسال و دریافت پیامک و اینترنت پرسرعت نسل چهارم بهره‌مند شوند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خاطرنشان کرد: گسترش و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی شامل پوشش اینترنت و تلفن همراه در مناطق روستایی از اولویت‌های این وزارتخانه محسوب می‌شود و تلاش‌های این اداره کل برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در نقاط مختلف استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.