سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل واکسیناسیون کرونا یک ضرورت است

رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: با شناسایی اولین مورد سویه امیکرون کرونا در کشور، تکمیل واکسیناسیون و تزریق نوبت یادآور بیش از پیش اهمیت دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شفیعی نیا رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: با شناسایی اولین مورد سویه امیکرون کرونا در کشور، تکمیل واکسیناسیون و تزریق نوبت یادآور بیش از پیش اهمیت دارد.

او افزود: کسانی که هنوز واکسینه نشده اند و یا دارای واکسیناسیون ناقص (تزریق نکردن سه نوبت واکسن) هستند، دارای آسیب پذیری بالاتری در برابر این سویه جدید ویروس هستند.

شفیعی نیا ادامه داد: در حال حاضر با یاری خداوند و در سایه تلاش گسترده مراکز بهداشت جهت انجام واکسیناسیون همگانی علیه بیماری کرونا، تعداد مراجعات به مراکز نمونه گیری کرونا و همچنین بیمارستان‌ها به پایین‌ترین سطح از ابتدای شروع همه گیری کرونا رسیده است و حفظ این دستاورد در گرو انجام واکسیناسیون همگانی و رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی است.

رئیس مرکز بهداشت در خصوص پرهیز از عادی انگاری و دور همی‌های شب یلدا هشدار داد و  گفت: این دور همی ها، وضعیت بیماری را در شهرستان و کشور پیچیده خواهد کرد و خطر بروز موج بعدی کرونا را افزایش خواهد داد، بنابراین حتی الامکان از دور همی‌ها بپرهیزیم و یا در صورت داشتن علائم تنفسی (تب، سرفه و..) و یا سابقه تماس با فرد مشکوک به کرونا جدا از حضور در تجمع‌ها خودداری نمائیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.