سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای چند دستگاه دیالیز به بیمارستان تامین اجتماعی قزوین

خیران استان قزوین ۵ دستگاه دیالیز به بیمارستان رازی تأمین اجتماعی اهدا کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  مخلوقی، رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی قزوین در مراسم اهدای ۵ دستگاه دیالیز گفت: این بیمارستان با تمام ظرفیت مشغول به فعالیت است و مشتریان ما بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند.

مخلوقی با بیان اینکه بیمارستان رازی روزانه با ۲۳ درمانگاه تخصصی روزانه فعالیت می‌کند، خاطرنشان کرد: سالیانه ۲۴ هزار بیمار در بیمارستان رازی بستری می‌شوند و پیشرفته‌ترین اعمال جراحی را انجام می‌دهیم.

وی افزود: یک درمانگاه شبانه روزی داریم و خدمات رایگان ارائه می‌دهیم.

رئیس بیمارستان رازی با بیان اینکه بخش دیالیز، اقتصادی نیست، اما نجات بخش‌ترین بخش بیمارستانی است، تصریح کرد: دستگاه‌های دیالیز فرسوده شده اند و کیفیت ایده آل را ندارند و به همت خیران، ۵ دستگاه دیالیز با هزینه‌ای بالغ بر ۲ و نیم میلیارد تومان خریداری و در بیمارستان رازی نصب شد.

پوشش ۷۰ درصدی درمان بیماران تأمین اجتماعی

دکتر بابایی، مدیر درمان بیمارستان رازی هم گفت: بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در استان ۷۰ درصد جمعیت را پوشش می‌دهند و باید تمام قد به جامعه کارگری خدمت کنیم.

۷۰ درصد حقوق بگیران، کف حقوق را دریافت می‌کنند

قاریانپور، مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین در این مراسم گفت: مردم تأمین اجتماعی را کارتل اقتصادی پولدار می‌دانند، اما اینطور نیست.

وی افزود: ۷۰ درصد حقوق بگیران جامعه، کف حقوق معادل ۴ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: در ماه ۲۱ هزار میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کنیم و برای پرداخت حقوق مجبور شدیم وام بگیریم.

وی افزود: در استان قزوین ۸۰ هزار بازنشسته داریم که معادل ۳۱۰ میلیارد تومان در ماه به آن‌ها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.