سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرهای کرونایی شهرستانهای کرمانشاه

پوشش واکسیناسیون در بین جمعیت هدف شهرستان قصرشیرین به ۹۶.۱ رسید که موجب کسب رتبه اول این شهرستان در تزریق واکسن شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضا منصوری رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: هم اکنون در شهرستان قصرشیرین ۳۲ هزار دُز واکسن کرونا تزریق شده که از این میزان ۱۷ هزار و ۸۰۰ دُز مربوط به نوبت اول و مابقی مربوط به نوبت دوم است.

او افزود: همچنین یک هزار و ۸۰۲ دُز واکسن کرونا در نوبت سوم برای جامعه بالای ۱۸ سال که چهار ماه از تزریق دُز دوم واکسن آن‌ها گذشته نیز تزریق شده است.

منصوری بیان داشت: همچنین واکسیناسیون کرونا در بین دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز در این شهرستان وضعیت خوبی دارد.

۷۰ درصد جمعیت هرسین دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین گفت: ۷۰ درصد جمعیت هرسین دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

او افزود: در حال حاضر شهرستان هرسین از نظر رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت آبی کرونا قرار دارد.

کنجوریان بیان داشت: از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ نفر در مراکز درمانی شهرستان هرسین بستری شده‌اند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۲۸۲ نفر تست کرونا آن‌ها مثبت بوده است.

فرماندار هرسین تصریح کرد: با انجام طرح ضربتی واکسیناسیون در شهرستان هرسین ۸۷ درصد جمعیت هدف دُز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

کنجوریان بیان کرد: طبق آخرین آمار ۷۰ درصد جمعیت شهرستان هرسین دُز دوم واکسن کرونا و ۲ هزار و ۳۶۰ نفر دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و تمامی دانش‌آموزان و جامعه فرهنگیان در برابر کرونا واکسینه شده‌اند.

کنجوریان گفت: هم اکنون هشت نفر در مراکز درمانی شهرستان هرسین به علت ابتلاء به کرونا بستری هستند و مردم باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا رعایت کنند.

بیش از ۱۲۲ هزار دُز واکسن کرونا در سرپل‌ذهاب تزریق شد

 محسن مرادی معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت: بیش از ۱۲۲ هزار و ۳۳۴ دُز واکسن کرونا در سه نوبت (اول، دوم و سوم) برای جمعیت هدف در این شهرستان تزریق شده است.

او افزود: در مرحله اول ۹۷.۵ درصد، در مرحله دوم ۷۷.۷ درصد و در مرحله سوم تاکنون ۳.۹ دهم درصد از جمعیت در این شهرستان هدف علیه یروس کرونا واکسینه شده‌اند.

مرادی بیان داشت: در نتیجه واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی عموم مردم وضعیت کرونایی این شهرستان از رنگ زرد به آبی تغییر یافته است.

او از عموم مردم شهرستان خواست تزریق دُز دوم و سوم واکسن خود را بعد از تزریق دُز اول جدی بگیرند و در سریعترین زمان ممکن برای این منظور اقدام و روند مقاوم سازی در برابر این بیماری را با تزریق دیگر دُزهای واکسن کرونا تکمیل کنند.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.