سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۲۰ هزار و ۵۵۹ دز واکسن در مهاباد تزریق شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تاکنون ٣٢٠ هزار و ۵۵۹ دز واکسن کرونا به افراد واجد شرایط در این شهرستان تزریق شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: از ابتدای واکسیناسیون تاکنون ١٧٣ هزار و ٣٠٠ نفر دز اول، ۱۴۱ هزار و ۸۶۰ نفر دز دوم و ٧ هزار و ٣٠٩ نفر دز سوم واکسن کرونا را در سطح شهرستان توسط ۸۵ واحد واکسیناسیون دریافت کردەاند که در مجموع، کل تزریق واکسن کرونا، به عدد ٣٢٠ هزار و ۵۵۹ دز رسیدە است.

حسینی گفت: بیش از ١٩٢ هزار نفر جمعیت بالای ١٢ سال شهرستان مهاباد با نسبت ۸۵ درصدی، واکسن کرونا را دریافت کردەاند که نشان از میزان بالای استقبال عمومی از واکسیناسیون است.

وی گفت: افرادی که تاکنون برای دریافت واکسن خاصی منتظر مانده‌اند هم اکنون می‌توانند برای دریافت واکسن مورد نظر خود اقدام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تمامی واکسن‌های تولید داخل و تامین شده از سایر کشور‌های تولید کننده از استاندارد‌های سازمان بهداشت جهانی و سازمان‌های ناظر ملی بوده و بنابراین همشهریان عزیز بدون هیچ نگرانی نسبت به واکسینه شدن اقدام کنند.

وی گفت: پایش و شناسایی افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند انجام می‌شود و توجیه این افراد برای دریافت واکسن در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.