سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارآفرینان معتمد نظام اقتصادی کشور هستند

بیرانوند معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع کارآفرینان استان یزد گفت: کارآفرینی، روح حاکم بر مسائل اقتصاد کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، بیرانوند، معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزدگفت: کارآفرین، کارفرما نیست و قطعا بالاتر از کارفرما است، کارآفرین، حتما نوآوری دارد و می‌تواند روابط بین کارگر و کارفرما را تنظیم کند.

او ادامه داد: دولت سیزدهم به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی اعتماد راسخ دارد و با اشاره به بند‌های یک و دو سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، تیم جدیدی که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روی کارآمده است نگاهش به اقتصاد بر مبنای این سیاست هاست و برای تبدیل شدن به اقتصاد منطقه، جز با توسعه روح کارآفرینی در کشور نمی‌توان به این مهم دست یافت.

بیرانوند گفت: کارآفرینی روح حاکم بر مسائل اقتصاد کشور است و اقتصاد را یک علم اجتماعی و کارآفرین را جریان ساز اجتماعی می‌دانیم.

او کارآفرینان را انسان‌های بزرگ جریان ساز اجتماعی معرفی کرد و ادامه داد: جریان‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در نظام اجتماعی به هم پیوسته هستند.

بیرانوند، گفت: در فضای اقتصادی حاکم به اصل سه جانبه گرایی کارگر، کارفرما و دولت پرداخته می‌شود، ولی ما قائل به چهارجانبه گرایی کارگر، کارفرما، دولت و کارآفرین هستیم..

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در برخی مباحث، کارفرما‌ها را بازوان دولت‌ها می‌دانند، ولی من معتقدم که کارآفرینان نه تنها بازوان دولت نیستند بلکه خود دولت هستند. 

او ادامه داد: دولت و کارآفرین از هم جدا نیستند چرا که اگر این دو از هم جدا باشند انشقاق به وجود می‌آید و به سیستم اقتصادی کشور لطمه وارد می‌شود و نگاه دولت سیزدهم به کارآفرینان، نگاه همکاری، همیاری و همدلی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.